wazzap...

Ursäkta att jag inte skrivit i min blogg på ett tag sötnosar men jag har haft ganska mycket och göra dom senaste dagarna och så, men jag försöker skriva så ofta jag kan.

Igår så var de ja, exerty, och några av hans polare i täby kyrkby o en från berga som hade ett litet lan igår dåra, det va riktigt jävla kul, vi satt väl uppe till typ kl 4 (A) och så gick vi upp kl 9 eller nånting sånt, vi lanade cs 1.6 riktigt jävla kul hade vi, vi körde också lite annat vi åt även pannkakor idag till lunch precis innan ja o exert åkte hen, det dåliga när jag kom hem var att min dators Intel Core hade lostnat från moderkortet... och när jag satt tillbaka den så satt den inte direkt fast utan den hängde lite lätt så att den helt enkelt inte kunde starta datorn totalt utan den dog och jag märkte inte det förrän senare, dessutom har jag även fått en jävla massa virus på datorn.

men nu måste jag försöka städa mitt rum lite ... puss o hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0