Kaaaallt!

Ida va det temadag i skolan, jag va tvungen att gå hela vägen till skolan i ungefär 30 min, i spöregnet... sen så skulle vi gå till t-banan och åka till rustkammaren eller va de nu heter och då regnade det då också... så jag va helt dyngsur så gick vi på en guidad tur där.. skit tråkigt kommer inte äns ihåg va de va vi kollade på, sen gick vi och åt på donken (A)
fast ja åt smörgås tårta som min morsa hade gjort (A) sen bjöd min polare andreas på 2 st vanilj glassar me choklad sås (A) så jävla gott de va alltså... sen gick vi ut igen... så gick vi till national museet och tittade på utställningen "Lura ögat" eller nått sånt, va inte så kul där heller, hade hällre åkt hem och tagit en varm dusch vilket jag precis har gjort :)


puss på er sötisar <3

ha en trevlig kvääll


Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-10-16 @ 18:05:16
Postat av: Anonym

låter mysigt att vara i regnet, :) vad heter andreas i efternamn? xoxo A

2008-10-16 @ 18:05:50
Postat av: Angelika

hej hur vet man om man har virus? trevlig blogg

2008-10-16 @ 21:07:41
Postat av: Jimmyboy

Jadu Angelika... lite svårt att förklara, men du behöver ju ett anti-virus program, med det så kan du söka igenom datorn efter virus, men du behöver inte installera om den om det är något små virus utan om det är t.ex 4+ trojaner... så borde du installera om den.

2008-10-16 @ 21:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0