Hej...

Hej... uhm... jag tänkte bara säga att jag har typ tappat glädjen i att blogga... så jag vet inte vad jag ska göra men jag får väl försöka ibland...

jag har tänkt försöka få 200 av 200 på skyttet imorrn...vilket är svårt
jag har också varit med om ganska mycket tråk på sistone, har bara velat dö några gånger,
jag känner mig som ett fån...
jag hatar skolan men ändå går jag dit, det finns ju ingen mening i att jag försöker, typ ända sen aggy o ja inte pratat,
och ja o jossan gjorde slut så har det liksom bara blivit spelande... spelande... och ännu mer spelande...
men jag har ju iaf Carro, Carro B, Josefin och Sofia att göra mig lite gladare och så :)

Saknar dig Aggy....

Kommentarer
Postat av: Anonym

:( stackars

2008-11-20 @ 19:09:21
Postat av: Jimmyboy

stackars från vem? :P

2008-11-20 @ 22:10:09
URL: http://jimmyboyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0