Bästa dan, den kortaste dan.

Hellu allihopa,

Idag började ju skolan igen efter ett TRÅKIGT höstlov, för min del iallafall, jag hade ju köpt nya kläder som jag hade på mig idag och så, men precis innan jag kom fram till skolan så åkte jag ner för en brant backe och ramlade så jag gled in till kanten av gång vägen va väl ca 1- 2 meter, byxorna va skitiga, hoodien va skitig, mitt högra knä blödde jag blöder även på vänstra sidan av min mage x)

så jag tog mig in till skolan, tvättade av mig allt skit från händerna och såg att det hade lossnat hud och som ni säkert förstår gjorde allt ganska ont, fast det svider bara just nu. så sen så gick jag o låste cykeln när jag väl kunnat börja röra på händerna... för att dom hade blivit lite stela efter kylan och smärtan, men sen när jag gick o låst cykeln så åkte jag bussen hem och tog en dusch så nu har jag suttit o tittat på TV mest hela dan. men jag ska väl gå till skolan imorrn.

puss på er <3

P.s Carro är en gullunge <3 :D D.s

Kommentarer
Postat av: Carro

Det tackar man för.

2008-11-03 @ 16:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0