Yeah!!

Skit härligt helg,  med solen högt och målnen låååååångt borta, :D
hälsade på min morbror och hans fästmö igår, va riktigt kul sov över där och gamade mkt tf2,
sen så gick vi en promenad, skit skönt men ändå helt galet varmt så man nästan kokade, vi tog en fika, åt lite glass o drack läsk mm.
sen gick vi in i nåra butiker, shit vilket ha begär jag fick! önskar jag hade haft lite pengar med mig, och att jag hade några över huvudtaget...
sen så gick vi till tunnelbanan och åkte hem ... jag till mig om dom till sig, härligt dag...
nu så ska jag plugga lite har So prov på tisdag och torsdag... sen ska jag hoppa in i duschen igen :)

Yours dearest, Jimmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0