WTF!

Hehe, Vilken härlig kväll... Jag har sagt åt karolina att jag ska köpa string och BH åt henne för att åtgärda om 2 gånger jag svikit henne på valborg och så ska hon få köra min moppe på min födelse dag om jag får den innan : )
Ska även låta helena köra den såklart haha när jag får min moppe, då ska jag försöka träffa dom så mycket som det bara går för att ta igen på dom 2 åren vi borde känt varandra bättre.

P.s Karro, Helena, ni är två underbara tjejer, jag har bara varit ett patetiskt fån som inte brytt mig om er så himla mycket, men jag lovar att de ska bli ändringar <3

Och Carro, du kan också få köra min moppe när du blir 15 : )
och kanske du också emelie b, vem vet, kanske alla tjejer jag känner får köra den haha men bara dom jag mest tror på : )

Pusskram alla, ha en bra dag, morgon, eftermiddag, eller när ni nu läser detta! haha :)

Kommentarer
Postat av: JOCKE ANDERSSON

VEM FAN BRYR SIG.... DIN JÄVLA DINOSAURIE.

DU ÄR JU FAN 20 GÅNGER STÖRRE ÄN ROSIS

2009-08-24 @ 09:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0