Sommarlov...

Okey... Enligt karro är hon den sämsta bloggerskan, jag tror jag skulle kunna hålla med, hon är jätte elak ibland men också väldigt snäll, hon har den där konstiga humorn liksom och varierar som många t.ex jag mellan depp och skit glad ^^

Men om hon är den sämsta bloggerskan är  jag den sämsta bloggaren av manligt kön :3 få inga tankar om det nu jag vet att det kan misstolkas... men hennes inlägg "hjälpsamhet?" innehåller alltså mig och så och jag tyckte det va lite irriterande att hon skrev hela mitt namn från början och sen va hon snel hest och ändrade det, så...

Och ni som kanske vill veta vad jag gjort på sommarlovet så har jag suttit inne hela tiden vid datorn, den varit på Dreamhack också sen dess har jag varit ute på egenhand i högst en timme sen på måndag ska jag på lan hos Tim, ska bli fett kul.
Förhoppningsvis ska jag träffa karro och helena i sommar också om dom nu har tid någon gång...

jag har också sett jävligt många filmer på sistone och grejer tack vare karro, sen har jag gjort ett inlägg på bikten.nu som inte kommit upp än...och så har jag varit jätte elak mot karro och lagt ut bilder på henne och skickat en bild till två av mina polare och hon blev jätte arg och jag blev jätte ledsen och vågade knappt säga förlåt och så men till slut så skrev jag massor och jag började gråta ännu mer ^^
Sen blev det lite bråk mellan oss idag också, vi va båda ganska sura på varandra men det fixade sig antar jag.

/Den sämsta kill bloggaren.

P.s. här är karro's blogg - www.krlna.blogg.se D.s.

Kommentarer
Postat av: karro

Jeeeklarns vad du skriver mycket om mig, hörru :)

Har du några läsare? Isåfall kan du länka till min blogg :D

2009-07-04 @ 03:21:41
URL: http://krlna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0