Gnäll

Okej... wtf... jag har haft en så jävla tråkig sommar iaf slutet av den för att jag inte direkt orkat göra något eller träffa någon sen jag kom tillbaka från DH... längsta jag har varit ute är väl typ 3 timmar på en dag tror jag... dock har jag varit hos mina kusiner vilket va kul och ja... jag ska väl träffa karro och helena som planerat om drygt 1-2 veckor eller nått sånt eftersom karro är på gotland... -.- och helena kommer hem därifrån idag så för hoppningsvis så hör man ingenting från karro tills dess haha ^^
jag sitter just nu i mitt rum framför datan och deppar i mörkret för att mitt grafikkort håller på att gå sönder helt, och jag har inte haft nått sommarjobb i sommar heller så har inga pengar... jag har ju moppe pengar som jag skulle kunna köpa ett nytt grafik kort för men som om morsan skulle till låta det... jag har helt tappat lusten för att fixa en moppe föresten jag menar så som jag ser ut nu kommer jag definitivt inte behöva en till hösten eller senare jag är hur urform som helst och jag skiter totalt i det även fast det gör så jag deppar över hur patetisk och tråkigt mitt liv är, men lite "roliga nyheter" kan vi väl skriva nu iaf...

min kompis jessica har en kille på g, kul för henne och honom (Y) uhm...
helena kommer hem från gotland idag... så hon har väl med sig sin laptop så att karro inte kan logga in på msn förutom via mobilen... men jag är ju så pass tråkig så hon kommer nog inte skriva till mig öhm
jag fick ett skumt telefon samtal igår kväll av någon med privat nummer... jag  har ingen aning om vem det va, men jag tror det va helena.. eller karro... eller någon annan skum person som vill lyssna på mig när jag stönar och busar... uhm jah...det va intressant för jag är så dålig på röster så jag känner inte igen vem det va men som sagt... karro eller helena  troligen dom pervona....^^
och jag kommer behöva lämna tillbaka min Eragon bok till biblioteket i mörby den här veckan.. usch jag måste ut ._.

>Gamers Corner!<

Ja som säkert alla vet har ju dom flesta spelen som är på g fått ett realease datum! förutom diablo 3 och starcraft 2 som jag är lite osäker på när dom släpps men jag förväntar mig starcraft 2 senare i år eller tidigt nästa år diablo är jag inte så sugen på det verkar ju tufft men njea håller mig till WoW faktist.

Spelen med bestämda datum som jag känner för att fixa är ju såklart Assassin's Creed 2, eller så laddar jag väl ner det... hihi ^^, den har vi Call of duty 4 Modern warfare 2, ge mig ge mig ge mig, *min morbror avinstallerade cod4 mw 1 så jag kan inte spela det online -.-' och jag måste troligen installera om hela min dator... gud va kul...men ja det är dom 2 spelen jag ser fram emot, och om jag fixar ett xbox 360 nångång eller får ett... så kanske jag fixar Halo 3 + ODST kanske Reach men njea ser inte så lovande ut... ska definifivt fixa Red Faction Guerilla, man kanske skulle fixa assassins creed 2 då istället för när det kommer ut till pc och så. Just det! jag glömde ju det viktigaste! ^^ Battlefield 1943! Shit ser värkligen ut som ett skit kul spel! det har ju nyss släppts till Xbox360 och Ps3 längtar tills det kommer till Pc:n bara vilket va i oktober? eller september? eller va det wow patch 3.2.... aja vi får se ^^

Det va allt jag hade lust och skriva just nu.
Cya 'round - Jimmy.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var inte vi.

2009-07-21 @ 12:26:53
Postat av: Anonym

okej... hmmm... det va ett riktigt skumt samtal iaf ^^ och det lät som nån av er ...

2009-07-22 @ 01:57:21
Postat av: karro

Tack, nästa gång ska jag se till att inte höra av mig :)

2009-07-29 @ 02:21:09
URL: http://krlna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0