Okej...

Tjena allihop, Bästa inlägget på nya året... hahaha
kolla den här länken så får du ett gott skratt :)

www.youtube.com/watch?v=UDalvrAGK|Y&feature=channel

mwahaha... uhm sååå... IN OTHER NEWS....

jag har haft ett kul jullov... uhm... jah... fick 2 st presenter... eller ja 3-4 st.... yay... fyller ju också år snart.. wow fick reda på att jag ska få en moppe-hjälm av min farfar typ... då är man en liten bit närmare att åka moppe iaf...*host*

jag har även bestämt mig för att skriva det här så att alla ska kunna se det...

Jag är Kär i min bästa vän Carolina Broberg...

jag är helt seriös, jag har varit det ända sen slutet av 4an går i 8an nu...
jag bryr mig inte direkt hur skämmande det här är så ni behöver inte skriva kommentarer men w/e...

och Carolina, om du läser det här, JA DET ÄR FAN SANT ^^ du kan fråga Frida :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0