Prata med Mimi är mysigt :)

Jag har pratat med Mimi ända sedan kl 14 igår... det är jätte roligt, hon är så gullig ^^,
Vi har pratat om jätte massa, och det har varit mysigt : )
Jag vet inte vad jag ska skriva... hon är underbar att prata med ^^, vill prata med henne hela tiden, sitter ju uppe och pratar med henne nu, det är kuligt :) hon får inte läsa det här men hon kommer läsa det ändå :o

Hej Mimi : )

Hur mår duuuu?
Jag mår jätte braaa för jag pratar med dig <3

jag tycker du är jätte söt : ) och du vet att du är det så säg inte emot xD för jag vet du kommer göra det :P




Kokosnöt.... Puss på Mimi <3

Kommentarer
Postat av: Mimi

Säger emot, lala :D

2009-08-21 @ 05:48:36
URL: http://vampirevsangel.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0