Lite Mer om Mimi! :D

Hon har tydligen varit hiphoppare i 8an och nian... Hmm... undrar hur det såg ut och lät... xD
Och nu är hon ett  flumm-barn det stämmer jätte bra på kvällarna... hoppas värkligen hon orkar hämta sin webcam sen så man får se henne igen hon är ju så söt ^_^ Och jag skiter i vad hon säger om att hon inte är det :>
Hon tittar just nu på scary movie på kanal 5 och chattar väl lite med mig *roligt  yay* jag sitter i mörkret och tittar på bilder på bdb och skriver blogg, det är roligt nu när hon läser den xD
Precis som med hennes blogg... den är jätte bra :) men hon tänkte ta bort den ;O då hotade jag med att ge henne smisk, så då gjorde hon inte de men inte bara därför utanför hon fått andra kommentarer också YAY :)

Puss på Eva :)

Kram på allihopa! :) det här är sista för ikväll.. kanske ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0