Eva - Sötnos (Mimi ^.^)

Jag ska berätta en liten historia om hur jag träffade Eva ^_^

Jag tittade runt på bdb och såg en bild på en söt tjej och kommenterade på den, så svarade hon på den och sen så började vi skriva till varandra på bdb, sen på msn och så har vi lärt känna varandra och jag tycker det är jättekul att snacka med henne varje dag, hon håller mitt humör uppe som solen håller gjorden i ljus ^^,
Hon är 21 år gammal och bor hemma men ska snart flytta till leksand där hon ska gå på folkskola och grejer.
hon har också riktigt rolig homor och är jätte söt även fast hon inte tycker det själv men jag gör det säkert andra också men mest jag! :3
Hon är nog mest roligast på nätterna, för då är hon trött och alldeles flummig ^^, och gör roliga saker :D
Men inatt ska hon kolla på film... jag kommer säkert ha jätte tråkigt då :(
Jag fick iaf ha riktigt kul igår natt när vi snackade ^^, då va hon bra rolig :D

Nu kommer jag inte på så mycket mer att skriva om den där sötnosen eva men vi får se en annan gång...

Puss på dig Eva <3

Hejdå allihop skriver väl nån annan gång... ^_^

Kommentarer
Postat av: Mimi

Puss på dig med du <3

2009-08-15 @ 19:41:36
URL: http://vampirevsangel.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0