w00t!

Okey... Förlåt allihopa... men jag har tyvärr blivit en INSANE Wow geek dom senaste dagarna.. uhmm...

men iallafall... jag har haft en ganska tråkig dag och så... inte haft så mycket att göra, och Carolina har ju inte varit vid datorn så mycket idag så henne har man inte pratat med så mycket fast hon är så jävla söt och rolig hahaha <3

Uhm... få se, min hund, Ina även kallad eller hennes tävlings namn "Hanky Panky" vann i sin tredje start idag... förra helgen vann hon ju i puppy derby och idag bara vanlig tävling -Filmad- och vann med 32 hundra delar :)

Hejdåhejdå

Kommentarer
Postat av: aggy

oh, herregud. inte wow-geek! vad som helst utom de;)

2008-10-25 @ 23:01:28
Postat av: Jimmyboy

Men förlåt då aggy, Jag har ju inte haft någon att konsentrera mig på sen du inte är inne längre :3

2008-10-26 @ 01:39:05
Postat av: Carro

Tack jim,

är du inne på msn idag? ;)

Kramizz

2008-10-30 @ 09:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0