Underbart!

Idag har det hänt massa kul skit, jag har fått skit ont i ryggen, jag har haft matte prov, jag har märkt att jag fått skit mycket virus på datorn så jag måste formatera om den men jag orkar inte just nu.

Jag har pratat med mina kära tjej kompisar i nian lite och det va kul att få prata med dom igen, jag har ätit kladdkaka och glass...

 Jag har även blivit glad av alla TREVLIGA kommentarer här på min blogg, fast det skulle vara kul om ni kanske kunde skriva eran msn om ni är snälla d skulle va kul o få prata med lite mer folk som gillar min blogg, då kan ni även få lära
känna mej lite bättre (A)


puss på er sötisar <3

Kommentarer
Postat av: Aggy

In på msn med dig jimmyboy! miss u

xoxo

2008-10-15 @ 19:08:48
Postat av: Jimmyboy

Ja kommer in på msn imorrn, make sure to be on! <3



pöss <3

2008-10-15 @ 23:01:40
Postat av: Sofia

JIMMY ÄR BÄST <3333

2008-10-22 @ 16:22:20
URL: http://softiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0