Helluu :D

Hallå sötnosar ^_^

Idag har det hänt ganska mycket kul, jag har fått se min underbara tjej för första gången på en månad, hon är så jävla söt<3
I skolan hände det så att jag blev lite arg på 2 av mina polare för att dom satt o spelade bubbles på lektionen när vi skulle jobba... och uhm... jo jag typ bröt sönder ett av skolans tangentbord och efter det så hade jag så jävla mycket adrenalin i mig så jag gick ända från mörbyskolan till sätra äng vilket kanske inte va så smart... eftersom jag missa massa skit i skolan,
men imorgon tänker jag fan inte gå till skolan, jag kommer bara ligga i sängen och hålla fast i den.

Puss på er sötnosar, sov så gott :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter tjejen? visa en bild på henne i bloggen :D kramis

2008-10-14 @ 21:01:11
Postat av: Anonym

Njea tror inte hon vill synas på min blogg, fast hon är riktigt jävla underbar säger jag bara, och hon heter Josefine, fast hon vill helst kallas för Jossa eller Jossan (A)

2008-10-14 @ 22:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0