Hei.

Hej.... va en riktigt tråkig dag i skolan idag men nu blir det ju helge ^_^
men de som va tråkigt i skolan var ju att man inte fick prata med tjejerna man träffade igår =[
men vi såg varandra och sa hej iallafall :) och så va det så att vi fick reda på resultatet på biologi provet vi hade förra veckan och jag fick 10G och 8G- vet inte om jag blev godkänd eller inte men jaja... bryr mig inte så mycket om skolan längre jag vet inte varför, dessutom hittade jag ett par hörlurar i en låda som ja kunde koppla in i mobilen så jag kunde gå runt o sätta mig nånstans o fastna i musikens värld.

På väg till skolan träffade man ju Carolina också :D som hon sa, har hon blivit mycket snyggare hahaha.

Hejs på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0