Godnatt ;)

Hellu igen :)

Ikväll har det hänt lite roliga saker sen senast jag skrev, och dåliga saker.
Jag hade t.ex försökt klara en nivå på Colin McRae DiRT där jag på varje försök körde in i en jävla stolpe... så att hela bilen förstödes och jag va tvungen att starta om... hoppas jag klarar av den imorgon :)

Sen är det väl så att jag inte kommer höra från Aggy på 1 hel vecka... :( *snyft*
Saknar henne redan .... du är kul att prata med Aggy, även fast jag kanske inte frågar dig en massa saker som du frågar mig ^^, är bara så ovan vid att någon är så intresserad över hur mitt liv är och så... =)

men puss på er och godnatt... ^^

P.s. Aggy är bäst <3 ^^

Kommentarer
Postat av: Din Aggy

jag saknar dig med <3 hoppas vi hörs snart, det är bara väldigt mycket som pågår i mitt liv just nu.

2008-10-21 @ 13:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0