Go kväll

Ännu en dag har gått och det är sönda kväll och jag är så jävla glad så det är obeskrivligt.
Jag sitter just nu o kollar på film och äter grönsaker med dipp så sjukt gott,

och hej, "mystery girls" och "Lina" ni får gärna kommentera på mina inlägg jag bryr mig faktist inte om att klaga, jag är faktist ganska skabb.
Vad har ni tänkt göra åt saken? skriva kommentarer som ingen bryr sig om?
skaffa er liv och lev dom.

Självklart är det skola imorrn och jag börjar 9:20.. slutar 15:25 jippi... ska väl duscha nu så vi hörs

Hejs

Kommentarer
Postat av: anonym

vad har du själv för liv?

2008-10-07 @ 15:34:31
Postat av: Jim

Ett som är mycket bättre än ditt som verkar bestå av att lämna dåliga kommentarer på bloggar?

2008-10-07 @ 23:26:27
Postat av: exerty

whoops, jag antar att ni inte har något liv, som inte ens vågar lämna namn(lina gjorde iaf det)? x)

ajah, ni är värdelösa hela bunten ;]

2008-10-16 @ 16:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0