go kväll

Hej alla sötnosar,

Har inte så mycket att skriva idag heller, jag mår inte så bra just nu för att jag är lite orolig för Jossan för hon hade hamnat på sjukan och låg där tills igår och kom hem på kvällen och vi pratade och så, men jag va lite upptagen med lite andra saker och nu tror jag hon är ganska irriterad på mej och så men ja hoppas att vi fortfarande kommer prata och så... men just nu är jag bara så jävla orolig.

Skolan va tråkig som vanligt ^.^ ja fick redo på prov resultaten i matte... fick 13 av 32 tror jag... så jag fick alltså IG och 13 är ju "oturs talet" så jag antar att någonting dåligt har/kommer hända ...

puss på er <3

xoxo till dej Aggy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0