Fråga.

Den/dom som nu tycker jag är en vidrig och skabbig människa... skrev gärna vem/vilka ni är eller håll käften...
Ärligt talat sånna kommentarer är bara löjliga.


Hur som helst...
Idag har jag inte direkt duschat men va fan det är helg.. och ni "Mystery Girls" JAG BRYR MIG INTE OM NI SÄGER JAG ÄR SKABBIG JAG STÖR MIG BARA PÅ SÅDANA KOMMENTARER.

Korv.
Idag har jag käkat 2 st råa kryddkorvar druckit lite rekorderlig cider 2.5... va riktigt gott... har försökt ladda ner Crysis men det gick inte så bra och nu kommer jag troligen bli bannad från piratebits pågrund av dålig ratio... *host*

Jag har också tydligen väkt mina kärleks kännslor igen och det känns riktigt konstigt eftersom hon redan har en annan kille och så och ja... det är lite jobbigt nu att skriva när klockan är 3 på morron men aa ja försöker.

Min morbror och hans fästmö har tydligen flyttat, stort grattis till dom... uhm... min andra morbror som bor hemma hos mig just nu.. har köpt nya skor och lite annat stuff, så han o ja ska ut på månda eller freda o köpa lite kläder till mig o så kommer väl bli kul hoppas jag hittar nå najs grejer.

Godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0