Förlåt..

Detta inlägg är till och för Aggy.

Jag vet att ja inte är en så "talkative" kille som dom flesta, men ja tycker du är en trevlig tjej aggy och jag vill lära känna dej bättre.
jag är ledsen för att du inte tror jag är så intresserad av dej för det är jag, man kan väl igentligen säga att jag är blyg bara... eller att jag inte vill låta oförskämd även fast jag gör det ändå... men det är lite svårt när en idiot som jag träffar en snygg tjej som du... och jag hatar i princip mig själv.

Jag vill helt enkelt säga förlåt för allt oförskämt jag sagt till dej Aggy, förlåt.


Kommentarer
Postat av: Aggy

jag vet inte om jag kommer kunna förlåta dej.Kanske senare. Kanske inte alls. Det är upp til dig.

2008-10-19 @ 19:08:44
Postat av: Jimmyboy

Vad ska jag göra för att du ska förlåta mig..?

2008-10-19 @ 19:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0